Opinie o Nas

ZWROT (Odstąpienie od umowy)

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Uzupełniony formularz zwrotu z przypiętym dowodem zakupu (paragon lub faktura) dołącz do paczki ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie, czy wszystkie dane są poprawne.

Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj: Formularz zwrotu (odstąpienia od umowy)

2. Wyślij produkty - masz na to aż 30 dni!

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres: Strefa Mocy Dział Zwrotów i Reklamacji
Al. Solidarności 129/131
00-898 Warszawa

Czas rozpatrzenia zwrotu to maksymalnie 7 dni roboczych od daty wpłynięcia przesyłki. Staramy się jednak w miarę możliwości rozpatrywać zwrot szybciej.

Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość e-mail lub SMS z powiadomieniem.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia zwrotu. W przypadku metody płatności : PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta, z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze - na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail lub SMS, gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

REKLAMACJA

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz>

Uzupełniony formularz reklamacji z przypiętym dowodem zakupu (paragon lub faktura) dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami. Zaznacz na nim, że reklamujesz artykuły oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie, czy wszystkie dane są poprawne.

Formularz reklamacji możesz pobrać tutaj: Formularz reklamacji>

2. Wyślij produkty

Wyślij do nas przesyłkę z reklamowanymi produktami na adres: Strefa Mocy Dział Zwrotów i Reklamacji
Al. Solidarności 129/131
00-898 Warszawa

Czas rozpatrzenia reklamacji to maksymalnie 14 dni roboczych od daty wpłynięcia przesyłki.

Koszt odesłania reklamowanego produktu ponosi sprzedający, jeśli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie, oraz kupujący, jeśli reklamacja będzie rozpatrzona negatywnie. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość e-mail lub SMS z powiadomieniem.

W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
mailowo na adres biuro@strefamocy.pl, lub telefonicznie pod numerem +48 500 367 700 (Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz. 9:00-17:00)
Nasi konsultanci udzielą Ci instrukcji, w jaki sposób odesłać reklamowane artykuły.

3. Poczekaj na zwrot środków

Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu. Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail lub SMS, gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.