Menu
- Top products
-
Supplement
-
Food
- Żywność
- Batony i ciastka proteinowe
- Batony energetyczne
- Zero calorie drinks
- Żywność wysokobiałkowa
- Napoje
- Bolero
- Peanut butter
- Kremy proteinowe
- Kremy orzechowe
- Kawy
- Oil spray
- MCT Oil
- Coconut oil
- Aromaty
- Zero calorie sauces
- Meal replacements
- Protein pancakes
- Owoce w żelu
- Beef jerky
- Sweeteners
- Flour
- Białka jaj w płynie
- Czekolady dietetyczne
- Fibre
- Yerba Mate
- Healthy fats
- Ser z niską zawartością tłuszczu
- Dżemy
- Orzechy i suszone owoce
- Posypki
- Energetyki
- Accessories
- Nowości
- Sale
- Discount
- Manufacturers
- Encyclopedia
- Contact
- Kalkulator kalorii
- Home
- Food
- Batony i ciastka proteinowe
- SANTE GO ON Baton proteinowy High Protein Milky 45 g
SANTE GO ON Baton proteinowy High Protein Milky 45 g
Ostatnie sztuki w magazynie!
search
SANTE GO ON Baton proteinowy High Protein Milky 45 g
Availability date:
Your review appreciation cannot be sent
Report comment
Are you sure that you want to report this comment?
Report sent
Your report has been submitted and will be considered by a moderator.
Your report cannot be sent
Your review appreciation cannot be sent
Report comment
Are you sure that you want to report this comment?
Report sent
Your report has been submitted and will be considered by a moderator.
Your report cannot be sent
Write your review
Review sent
Your comment has been submitted and will be available once approved by a moderator.
Your review cannot be sent
Najczęściej zadawane pytanie dotyczące zamówienia
Jak szybko realizowane są zamówienia?
Przesyłka wysyłana jest w ciągu 24 godzin, jeśli produkt jest dostępny w magazynie. Ostateczny termin otrzymania zamówienia zależy od wyboru metody dostawy.
W jaki sposób mogę sprawdzić, czy paczka została wysłana?
Status przesyłki można sprawdzić wprowadzając numer przesyłki, który zostanie wysłany zaraz po jej przygotowaniu, na stronie wybranego przewoźnika.
W jaki sposób mogę dobrać/usunąć produkt do już złożonego zamówienia?
Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, by móc edytować zamówienia. Podamy wszelkie szczegóły jak opłacić dobrane produkty lub zwrócimy środki na wskazany numer bankowy – w przypadku rezygnacji części zamówienia.
Mam problem z płatnością, co mogę zrobić?
Szczegółowe informacje należy przesłać na adres mailowy bok@strefamocy.pl lub skontaktować się telefonicznie z naszym biurem pod numer 500 367 700. Brak możliwości skorzystania z usług operatorów płatności dostępnych w naszym sklepie tj. Tpay, PayU pośrednictwem, może rozwiązać przelew bankowy na rachunek podany w zakładce kontakt.
Jaki jest koszt przesyłek międzynarodowych?
Szczegółowe koszty wysyłki są zależne od kraju docelowego oraz wagi przesyłki. Zostaje podany w podsumowaniu zamówienia po wprowadzeniu adresu dostawy.
Jak szybko mogę oczekiwać produktu, którego brakuje w najbliższym mi sklepie?
W takim przypadku, produkt najczęściej może zostać sprowadzony na sklep w następny dzień roboczy.