Menu
- Top products
-
Supplement
-
Food
- Żywność
- Batony i ciastka proteinowe
- Batony energetyczne
- Zero calorie drinks
- Żywność wysokobiałkowa
- Napoje
- Bolero
- Peanut butter
- Kremy proteinowe
- Kremy orzechowe
- Kawy
- Oil spray
- MCT Oil
- Coconut oil
- Aromaty
- Zero calorie sauces
- Meal replacements
- Protein pancakes
- Owoce w żelu
- Beef jerky
- Sweeteners
- Flour
- Białka jaj w płynie
- Czekolady dietetyczne
- Fibre
- Yerba Mate
- Healthy fats
- Ser z niską zawartością tłuszczu
- Dżemy
- Orzechy i suszone owoce
- Posypki
- Energetyki
- Accessories
- Nowości
- Sale
- Discount
- Manufacturers
- Encyclopedia
- Contact
- Kalkulator kalorii
- Home
- Health and Beauty
- herbal extract
- Extracts
- ALINESS Mumio Himalajskie (Shilajit Extrakt) 400mg 90 vcaps.
ALINESS Mumio Himalajskie (Shilajit Extrakt) 400mg 90 vcaps.
Ostatnie sztuki w magazynie!
search
ALINESS Mumio Himalajskie (Shilajit Extrakt) 400mg 90 vcaps.
Availability date:
Your review appreciation cannot be sent
Report comment
Are you sure that you want to report this comment?
Report sent
Your report has been submitted and will be considered by a moderator.
Your report cannot be sent
Opinie / ALINESS Mumio Himalajskie (Shilajit Extrakt) 400mg 90 vcaps.
Halina
Rewelacyjny produkt przy regeneracji po urazach i jak się okazało na reumatoidalne zapalenie stawów rówenież pomaga przy dłuższej suplementacji i dużo wyższych dawkach ;)
Your review appreciation cannot be sent
Report comment
Are you sure that you want to report this comment?
Report sent
Your report has been submitted and will be considered by a moderator.
Your report cannot be sent
Write your review
Review sent
Your comment has been submitted and will be available once approved by a moderator.
Your review cannot be sent
Najczęściej zadawane pytanie dotyczące zamówienia
Jak szybko realizowane są zamówienia?
Przesyłka wysyłana jest w ciągu 24 godzin, jeśli produkt jest dostępny w magazynie. Ostateczny termin otrzymania zamówienia zależy od wyboru metody dostawy.
W jaki sposób mogę sprawdzić, czy paczka została wysłana?
Status przesyłki można sprawdzić wprowadzając numer przesyłki, który zostanie wysłany zaraz po jej przygotowaniu, na stronie wybranego przewoźnika.
W jaki sposób mogę dobrać/usunąć produkt do już złożonego zamówienia?
Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, by móc edytować zamówienia. Podamy wszelkie szczegóły jak opłacić dobrane produkty lub zwrócimy środki na wskazany numer bankowy – w przypadku rezygnacji części zamówienia.
Mam problem z płatnością, co mogę zrobić?
Szczegółowe informacje należy przesłać na adres mailowy bok@strefamocy.pl lub skontaktować się telefonicznie z naszym biurem pod numer 500 367 700. Brak możliwości skorzystania z usług operatorów płatności dostępnych w naszym sklepie tj. Tpay, PayU pośrednictwem, może rozwiązać przelew bankowy na rachunek podany w zakładce kontakt.
Jaki jest koszt przesyłek międzynarodowych?
Szczegółowe koszty wysyłki są zależne od kraju docelowego oraz wagi przesyłki. Zostaje podany w podsumowaniu zamówienia po wprowadzeniu adresu dostawy.
Jak szybko mogę oczekiwać produktu, którego brakuje w najbliższym mi sklepie?
W takim przypadku, produkt najczęściej może zostać sprowadzony na sklep w następny dzień roboczy.