Najczęściej zadawane pytania
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
1. W jakich godzinach jest czynne Biuro Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00.
2. W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Wyślij nam e-mail: biuro@strefamocy.pl lub zadzwoń: +48 500 367 700. Możesz do nas napisać przez formularz kontaktowy strony internetowej (w zakładce kontakt), przez czat w lewym dolnym rogu strony lub przez wiadomość na Facebooku: kliknij tutaj.
SKLEP INTERNETOWY
1. W ciągu ilu dni dotrą do mnie zamówione dzisiaj produkty?
Zamówienia na produkty dostępne w magazynie (na podstronie produktu kliknij przycisk “sprawdź dostępność w sklepach” i zobacz, czy produkt jest dostępny w magazynie), złożone do godziny 12:00 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota - niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
2. Ile kosztuje dostawa?
- Odbiór osobisty w jednym z punktów stacjonarnych na terenie Warszawy: za darmo!
- DHL POP Dostawa do punktów odbioru (Żabka, Inmedio, Lidl, Biedronka, Stokrotka, Shel...): 13,99 zł brutto
- DHL Przesyłka kurierska: 15,99 zł brutto
- DHL Przesyłka kurierska za pobraniem: 17,99 zł brutto
- InPost Paczkomaty 24/7: 12,99 zł brutto
- InPost Przesyłka kurierska: 15,99 zł brutto
- InPost Przesyłka kurierska za pobraniem: 17,99 zł brutto
- Wysyłka kraje EU: Cena uzależniona od kraju oraz wagi
3. Co zrobić, gdy przesyłka się opóźnia?
Możesz skontaktować się z firmą przewozową lub z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wyślij nam e-mail: biuro@strefamocy.pl lub zadzwoń: +48 500 367 700. Możesz do nas napisać przez formularz kontaktowy strony internetowej (w zakładce kontakt), przez czat w lewym dolnym rogu strony lub przez wiadomość na Facebooku: kliknij tutaj.
4. Czy w sklepach Strefa Mocy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Odbiór osobisty zamówień telefonicznych i internetowych jest możliwy w każdym naszym sklepie stacjonarnym. Sprawdź tutaj adresy sklepów i godziny otwarcia. Jeśli wybierzesz odbiór osobisty, drogą mailową lub telefoniczną poinformujemy Cię, że produkty są gotowe do odbioru.
5. Po jakim czasie mój przelew będzie zaksięgowany?
Najszybciej księgujemy przelewy poprzez system tpay.com, przeważnie jest to kilka minut.
Przelewy tradycyjne księgowane są (w zależności od banku) od 1 h do 3 dni roboczych.
ZWROTY I REKLAMACJE
1. W ciągu ilu dni mogę zwrócić produkty zakupione w Strefie Mocy?
Produkty kupione w Strefie Mocy, zarówno stacjonarnie jak i przez internet, możesz zwrócić w ciągu 30 dni (w przypadku paragonu) lub w ciągu 14 dni (w przypadku faktury) od daty zakupu.
2. Co muszę przygotować, aby dokonać zwrotu?
Aby dokonać zwrotu, przygotuj:
-
produkt/produkty, które zamierzasz zwrócić
-
dowód zakupu (np. oryginał paragonu, faktura VAT lub Twoja karta Klubu Strefa Mocy, jeśli dany zakup został zarejestrowany przy jej użyciu)
-
wypełniony formularz zwrotu (pobierz tutaj).
3. W jakiej formie realizowany jest zwrot?
Zwrot w sklepie stacjonarnym zawsze jest realizowany w formie gotówkowej. W sklepie internetowym - przelewem.
4. Czy mój zwrot zostanie zawsze pozytywnie rozpatrzony?
Pracownik Strefy Mocy może nie przyjąć zwrotu, jeśli zwracany produkt został przez Ciebie otwarty. Produkt noszący zewnętrzne ślady użytkowania, takie jak: zabrudzenia, rysy, wgniecenia również może nie podlegać zwrotowi. Decyzję o przyjęciu takiego artykułu podejmuje pracownik w sklepie Strefa Mocy.
Szczegółowe warunki zwrotu znajdziesz w Regulaminie oraz w zakładce Zwroty i Reklamacje.
5. Co muszę przygotować, aby dokonać reklamacji?
Aby dokonać reklamacji, przygotuj:
-
Produkt/produkty, które reklamujesz
-
Dowód zakupu (np. oryginał paragonu, faktura VAT lub Twoja karta Klubu Strefa Mocy, jeśli dany zakup został zarejestrowany przy jej użyciu)
-
Wypełniony formularz reklamacji (pobierz tutaj).
6. W jaki sposób mogę dokonać reklamacji?
Wybierz jeden z poniższych sposobów złożenia reklamacji:
• Pobierz formularz (kliknij tutaj) Po wypełnieniu zgłoszenia wyślij nam produkt/produkty (rekomendujemy wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym lub paczką ekonomiczną), które reklamujesz na adres:
Dział zwrotów i reklamacji
Pro Power Lanckamer Sp.J.
Al. Solidarności 129/131
00-898 Warszawa
• W najbliższym sklepie Strefa Mocy -przyjdź do Sklepu wraz z:
- produktem/produktami, które reklamujesz
-
dowodem zakupu (np. oryginał paragonu, faktura VAT lub Twoja karta Klubu Strefa Mocy, jeśli dany zakup został zarejestrowany przy jej użyciu)
-
wypełnionym formularzem reklamacji (pobierz tutaj).
• Przez telefon – zadzwoń na numer (+48) 500 367 700. Konsultant przyjmie Twoje zgłoszenie i poinformuje o dalszych krokach.
Pamiętaj, że maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji w ramach rękojmi to 14 dni. Oczywiście zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby Twoje zgłoszenie było rozpatrzone jak najszybciej.
STRONA INTERNETOWA
1. Czy na stronie www.strefamocy.pl mogę znaleźć wszystkie produkty z asortymentu Strefy Mocy?
Tak, na stronie www.strefamocy.pl są wszystkie produkty, które firma Strefa Mocy ma w asortymencie.
2. Jakie informacje o mnie są zbierane kiedy odwiedzam stronę www.strefamocy.pl?
Nie wymagamy żadnych informacji, abyś mógł uzyskać dostęp do jakiejkolwiek części naszej strony, jeśli nie jest to wyraźnie napisane. Szczegółowe informacje dotyczące Polityki Prywatności, Polityki dotyczącej „ciasteczek/plików cookie” oraz regulamin serwisu internetowego znajdziesz na naszej stronie (przejdź do Regulaminu).
3. Jakie wymagania powinny być spełnione, aby strona www.strefamocy.pl i cała jej zawartość była poprawnie wyświetlana?
Strona internetowa strefamocy.pl jest zoptymalizowana do poprawnego wyświetlania w przeglądarkach typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari.
4. Na czym polega usługa „Suple na telefon”?
„Suple na telefon” to usługa sprzedaży produktów drogą telefoniczną.
Wystarczy, że zadzwonisz na numer (+48) 500 367 700. Przygotuj listę produktów, które Cię interesują. Numery artykułów możesz podawać pojedynczo. Możesz również na swoim koncie na strefamocy.pl zapisać całą listę zakupów, którą wykorzystamy przy tworzeniu Twojego zamówienia. Po zakończeniu rozmowy, link do płatności otrzymasz na swój adres email.
Koszt dostawy obliczany jest według tego samego cennika, który obowiązuje w sklepie.
5. Czy wysyłacie przesyłki za granicę?
Tak, jeśli jesteś zainteresowany wysyłką za granicę zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta (+48) 500 367 700, lub napisz e-mail na adres biuro@strefamocy.pl, aby dowiedzieć się więcej.
6. Czy mogę zmienić złożone wcześniej zamówienie?
Tak, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane. W celu wprowadzenia zmian w zamówieniu jak najszybciej skontaktuj się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta (+48) 500 367 700.
7. Moja przesyłka jest uszkodzona, co mam zrobić?
W takiej sytuacji prosimy:
-
nie odbierać paczki
-
spisać “protokół szkody”
-
sfotografować uszkodzoną paczkę
-
niezwłocznie nas o tym powiadomić telefonicznie (+48) 500 367 700 lub e-mailowo (biuro@strefamocy.pl) i wysłać nam zdjęcia ww. sposobami
-
wypełnić i wysłać formularz reklamacyjny na adres:
Dział Zwrotów i Reklamacji
Strefa Mocy
Aleja Solidarności 129/131
00-898 Warszawa
8. Moja przesyłka jest niekompletna, co mam zrobić?
Paczkę należy otworzyć przy kurierze i spisać protokół. Następnie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia dalszych kroków.
ZAKUPY W STREFIE MOCY
1.Jakie formy płatności są akceptowane w sklepach Strefa Mocy?
W sklepach Strefa Mocy akceptujemy następujące formy płatności:
• gotówka – w polskich złotych
• karty płatnicze: VISA, MAESTRO, MASTER CARD, AMERICAN EXPRESS, CHINA UNION PAY, DINERS CLUB, DISCOVER
2. Jak mogę otrzymać duplikat faktury?
Duplikat faktury możesz otrzymać od ręki podczas wizyty w stacjonarnym sklepie Strefa Mocy lub pisząc e-mail na adres faktury@strefamocy.pl. Do wystawienia dokumentu potrzebne nam będą następujące dane:
• Data zakupu
• Kwota, na jaką była wystawiona faktura
• Numer NIP firmy
• Opcjonalnie numer faktury
3. Czy mogę dokonać rezerwacji produktu?
Jest to możliwe. Można zarezerwować produkt:
-
telefonicznie, dzwoniąc do wybranego sklepu (numery telefonów dostępne są w zakładce “Nasze sklepy”) lub na Biuro Obsługi Klienta (+48) 500 367 700
-
osobiście (przychodząc do sklepu i prosząc o zarezerwowanie, jeżeli produkt jest dostępny lub o ściągnięcie produktu z innego sklepu, jeżeli jest niedostępny w danym sklepie, ale dostępny w innych sklepach należących do Pro Power Lanckamer Sp.J.)
4. Gdzie mogę sprawdzić dostępność produktów?
Dostępność produktów możesz sprawdzić wchodząc na podstronę danego produktu (klikając w produkt), a następnie klikając przycisk “Sprawdź dostępność w sklepach”.
5. Gdzie znajdują się sklepy Strefa Mocy i jakie są ich godziny otwarcia?
Aby znaleźć najbliższy sklep Strefa Mocy wejdź na stronę internetową, wejdź w zakładkę “Nasze Sklepy” i sprawdź dokładne godziny otwarcia i adresy naszych sklepów.
6. Gdzie mogę zostawić opinię na temat działalności Strefy Mocy?
Opinię na temat działalności Strefy Mocy możesz wystawić na naszym fanpage’u facebook’owym (tutaj) lub w google’ach (tutaj).